Ετικέτες

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Σχετικά με εμένα


Γεννήθηκα στης 16/11/1996 σε ένα ερημικό νησί της ΟΥΡΟΥΓΚΟΥΑΙ!!!
Οκ ίσως να μην λεγόταν έτσι το νησί αλλά γεννήθηκα τέλος πάντων!
Οταν έγινα 10 χρονών πήγα σε μια σχόλη για να μάθω κλασσική κιθάρα

Ε... Παρακολούθησα μαθήματα για ένα χρόνο βαρέθηκα και μετά ξεκίνησα μπουζούκι...
Οταν ήρθε η ώρα να πάω γυμνάσιο αποφάσισα να πάω σε μουσικό γυμνάσιο... Ήμουν από τους λίγους
που έγιναν δεκτοί από το σχολείο μου καθώς είμαι και γαμώ τα ταλέντα (Ναι είμαι και γαμώ της ψωνάρες)
Τέλος πάντων έκατσα εκεί για 1 χρόνο και μετά τα παράτησα!
1.9 ώρες μάθημα κάθε μέρα
2.Δεν είχα φίλους και ήμουν μόνος μου όλη μέρα σπίτι
3.Δεν είχα καν χρόνο για να κλάσω!!!
Την επομένη σχολική χρονιά πήγα σε κανονικό και γνώρισα παιδιά...
Και είμαι σίγουρος πως όλα όσα διάβασες δεν σε αφορούν καν...ΣΤΑ @@ ΜΟΥ
Πλάκα κάνω...Ας πάμε στα ουσιώδη...
YOUTUBE Το Site το οποίο σε έφερε εδώ,και γενικότερα σε έκανε να με ξέρεις προφανώς...
Στο youtube είχα μπει τέλος του 2008 όταν αποφάσισα να ανεβάσω τα πρώτα μου REMIX που είχα κάνει...Το κανάλι το έκλεισα ξαφνικά γιατί κατάλαβα ότι το όνομα δεν ήταν αρκετά καλό...
Το 2009 άνοιξα ένα κανάλι (mrpopping4) με ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο αλλά υπήρξε μια διαφορά...
Ενας Youtuber με το όνομα MysteryGuitarMan έκανε "favourite" ένα από τα βίντεο μου...
Και έτσι ξεκίνησα να γίνομε γνωστός σε πολλές χώρες του εξωτερικού!
Στην συνέχεια αφου είχα 400 φρέσκα μέλη στο κανάλι μου,αποφάσισα να κάνω ξανά ένα νέο κανάλι με ένα original όνομα...
(AKODUSTO) Απλά είχα κάνει ΟΝΟΜΑ!
Είχα φτάσει τους 1.200+ Fans οι οποίοι δεν έχαναν ούτε ένα βίντεο μου!
Τέλος πάντων,μετά από λίγους μίνες το έκλεισα και εκείνο και αποφάσισα να ασχοληθώ μόνο με την μουσική...έτσι λοιπόν άνοιξα ένα κανάλι με το όνομα DOTSTOR το οποίο βέβεα παράτισα μόλις έμαθα ότι υπάρχει ένας ράπερ με το όνομα DOTSTAR WTF!!!!!!! όταν το είδα είχα φρίξει τελείως!
Αφίσα τα τραγούδια μου  online αλλά άλλαξα και το όνομα μου,σε WAREZ (FUCK YEAH) και με αυτό συνεχίζω μέχρι και σήμερα....Το bougatsomaxero το ξεκίνησα for fun και πάει πολύ καλά  οπότε δεν έχω και λόγο να το σταματήσω,απλά ανεβάζω ένα βίντεο κάθε παρασκευή και το βλέπουν μπουμπουκάκια και γελάνε :D
Οπότε με ένα ρεζουμέ!
Είμαι ένας μπετόβλακας που κάνει τον καραγκιόζη στο youtube και γράφει μουσική :D
2 ενδιαφέροντα...Α ναι έχω και σχέσει οπότε 3!
Χάρηκα για την γνωριμία μας...μπορείς να με βρεις στα παρακάτω links

http://www.youtube.com/warezofficial
http://www.youtube.com/bougatsomaxero
http://www.youtube.com/bougatsasdays

http://www.facebook.com/bougatsomaxero
http://www.facebook.com/warezofficial

2 σχόλια: